2014. augusztus 31., vasárnap

Birsalma lekváros háromszögek

Talán említettem már korábban, mennyire szeretem a levelestésztából készült sütiket. Nagyon gyorsan és sokoldalúan elkészíthető,  így pillanatok alatt asztalra varázsolható egy-egy finom süti belőle.

Régóta vadászom már a boltokban sütésálló dzsemfixre, de sajnos idén sem találtam, így készen vettem sütésálló lekvárt. Őszintén szólva féltem tőle, mert csak birsalma volt, olyat meg még sosem ettem, de annyira szerettem volna ilyen sütit enni, hogy végül megvettem.

És hatalmas sikere volt, ha egyszer elkezdjük enni, nem lehet abbahagyni...ez gyakori desszert lesz nàlunk...

Hozzávalók:

50 dkg leveles tészta
1 doboz sütésálló birsalma lekvár
1 felvert tojás a kenéshez
Fahéjas porcukor

Elkészítése:

A fagyasztott leveles tésztát kiengedjük, vékonyra sodorjuk. 5x5-ös kockákra vágjuk, megtöltjük lekvárral, majd háromszögre hajtjuk. 

Sütőpapírral bélelt tepsibe sorakoztatjuk, tetejét lekenjük felvert tojásssl. 200 fokra előmelegített sütőben pirosra sütjük. Amíg forró, megszórjuk fahéjas porcukorral.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése