2015. február 9., hétfő

Nutellával és sajtkrémmel töltött palacsintatorta

Jó ideje foglalkoztat már a palacsintatorta gondolata,de valahogy mindig úgy voltam vele,hogy a nutellás palacsintánál jobbat úgysem tudok csinálni...így aztán mindig letettem róla. Az a megoldás,hogy esetleg nutellával is meg lehetne tölteni azt a tortát,valahogy eszembe se jutott korábban... Nem is értem,miért?

Hozzávalók:

A palacsintához:

45 dkg liszt
2 tojás
6 dl tej
6 dl szóda
1 cs.vaniliás cukor
1 tk cukor
Csipet só

A töltelékhez:


20 dkg nutella
50 dkg natúr sajtkrém
20 dkg cukor
1 cs.vaniliás cukor

A tetejére:

4 dkg csoki
2 tk olaj

Elkészítése:

Bekeverjük az alapanyagokból a palacsinta tésztát. A szokásos palacsintánál vastagabbakat sütünk,én egy palacsintát egy merőkanál tésztából sütöttem. Ebből a mennyiségből így 15 db palacsinta lesz.

A sajtkrémet összekeverjük a cukorral és a vaniliás cukorral. Bő 3 evőkanálnyit elveszünk belőle és fellazítjuk vele a nutellát.  Ezzel a két krémmel felváltva kenjük le a palacsintákat.





Felolvasztjuk a csokit,belekeverjük az olajat,rácsorgatjuk a torta tetejére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése