2014. március 26., szerda

Csokis piskóta liszt nélkül

Be kell vallanom, nagyot néztem, amikor olvastam ezt a receptet, először azt hittem, valami elírás...soha nem hallottam még róla, hogy ilyet is lehet, bár ez akár az én tudatlanságomnak is betudható, mindenesetre nagyot néztem. Mivel csupa jó véleményt olvastam róla, hát kipróbáltam....

Eredmény: gyönyörű és finom...:-) 

Hozzávalók:

2 tojás
4 ek cukor
4 ek holland kakaó
1 mk sütőpor
2 ek olaj

Elkészítése:

A tojást a cukorral robotgéppel habosra keverjük, majd a szélénél belecsorgatjuk az olajat. Óvatosan belekeverjük a sütőporral elkevert kakaót.

Sütőpapírral kibélelt 20 cm átmérőjű kapcsos tortaformába öntjük. 170 fokra előmelegített sütőben 15 perc alatt megsütjük.


2 megjegyzés:

  1. Kedves Krisztina!

    Ugyanúgy kettévágható, tölthető, mint egy hagyományos piskóta?

    Köszi, P

    VálaszTörlés
  2. Igen, ugyanúgy vágható, tölthető, mint a hagyományos piskóta.

    VálaszTörlés