2014. március 18., kedd

Churros

Tegnap ebéd után hiányérzetem támadt...elfogyott ugyanis a hétvégén az összes süti, így nem tudtam édességgel zárni az ebédet...kínomban már zabkekszet ropogtattam, de az nagyon nem ugyanaz...:-) 

Így aztán, hogy ma véletlenül se járjak így már időben gondolkodóba estem, hogy mit is készítsek a mai ebéd zárófogásaként?

Aztán eszembe jutott a churros...évek óta nem sütöttem, nagyon egyszerű, gyorsan elkészíthető és nagyon, de nagyon finom....



Hozzávalók:

6 dkg vaj
2,5 dl tej
2 tk cukor
Csipet só
125 g liszt
4 tojás

A sütéshez:

Étolaj

A forgatáshoz:

Fahéjas porcukor

Elkészítése:

A tejet a vajjal, cukorral és a sóval felforraljuk. Hozzáadjuk a lisztet és addig keverjük, amíg elválik az edény falától.

A tojásokat egyenként ütjük bele, miközben robotgéppel folyamatosan elkeverjük.

A tésztát csillagcsöves habzsákba tesszük, forró bő olajba kb 10 cm-s darabokat halmozunk bele. Időnként megforgatjuk, hogy mindkét oldala egyenletesen aranybarnára süljön.


A kész fánkocskákat szűrőlapáttal kivesszük az olajból, papírtörlőre tesszük, hogy lecsöpögjön, még melegen fahéjas porcukorban megforgatjuk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése