2017. július 15., szombat

Felhőlángos

Életmódot váltottam....azóta érezhetően kevesebbet sütök, max a gyerekeknek, amit kérnek, A riposton belebotlottam ebbe a receptbe, picit utána olvastam, mindenhol nagyon pozitív visszajelzésekkel találkoztam, így aztán úgy gondoltam, túl sokat nem vesztek vele, ha megpróbálom.

Az első sütésem tapasztalatai: gyerekeknek adtam vacsorát, közben elkezdtem készíteni magamnak a felhőlángost, villámgyorsan elkészült, mire az aprónép jóllakott, ki is sült. Elkészítettem hozzá a fokhagymás tejfölt, reszeltem sajtot, kitettem a lángosokat egy tányérra, asztalhoz ültem...megjelentek a jóllakott gyerekeim, és nekiestek. Lefotózni sem tudtam, úgyhogy tanácsként mondanám, hogy dupla adagnál kevesebbet ne készítsen senki. 😜



Hozzávalók:

3 tojás
10 dkg túró
1 cs.sütőpor
1/2 mk só

Elkészítése:

A túrót a tojások sárgájával és a sóval alaposan elkeverjük. A tojásfehérjéket kemény habbá verjük,
belekeverjük a sütőport is, majd óvatosan beleforgatjuk a túrós masszàt.

Sütőpapírral bélelt tepsibe kanállal halmokat teszünk belőle. 200 fokra előmelegített sütőben 10-15 perc alatt megsütjük.

Fokhagymás tejföllel, reszelt sajttal megszórva tálaljuk.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése