2017. július 26., szerda

Liszt nélküli zsemle

Visszatervén a diétához, a facebookon nézelődve bukkamtam erre a receptre, kicsit szkeptikusan olvasgattam, de jól hangzott, ezért úgy gondoltam, sok veszteni valóm nincs. Ha nem jó, akkor legalább kipróbáltuk. 

Villámgyorsan összedobtam, egyszerű is volt elkészíteni, aztán ahogy a sütőben elkezdett "dagadni", egyre nagyobb reményeket fűztem hozzá, hogy ennek igenis jónak kell lennie.....alig vártam, hogy végre megkóstolhassam, és jött a nagy meglepetés, isteni lett! Alig van benne szénhidrát, csodás! Új kedvenc!



Hozzávalók:

4 tojás
35 g útifű maghéj
2 tk sütőpor
15 g lenmag
10 g szezámmag
125 g krémsajt

Elkészítése:

A tojásokat villával picit felverjük, hozzákeverjük a sütőporral elkevert útifű maghéjat, a magokat, 
végül a sajtkrémet. Állni hagyjuk 10 percet.

6 gombócot formázunk belőle, majd sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük. 180 fokra előmelegített 
sütőben 35 perc alatt megsütjük.


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése