2017. augusztus 8., kedd

Joghurt torta cukor nélkül

.....ami ezúttal Botika születésnapjára készült. Merthogy ismét eltellt egy év és az én nagyfiam immáron 5 éves lett....rohannak az évek. Hétvégén nagyobb családi körben már megünnepeltük, tortát is kapott, amit nem én csináltam, mert dolgoztam. Kicsit rosszul is éreztem magam, mert eddig az összeset én készítettem. Mivel a szülinapja pontosan ma van, így arra gondoltam, összedobok vmi nagyon gyors tortát, így munka után, mert nem szülinap a szülinap torta nélkül... 😊
Végül akkora sikere lett, hogy rekordidő alatt elfogyott... 😊


Hozzávalók:

1 cs mézes keksz
450 g natúr joghurt
2 dl habtejszín
10 szem édesítő tabletta
3 ek gyümölcscukor
1 cs. zselatin fix
Eperlekvár a díszítéshez

Elkészítése:

A joghurtot egy keverőtálba öntjük, beletesszük az összetört édesítőt, a gyümölcscukrot és a kemény habbá vert tejszínt. Óvatosan beleforgatjuk a zselatin fixet.

A tortaforma aljába kekszeket teszünk, rásimítjuk a joghurtos krém felét. Még egy sorban kekszeket teszünk rá, majd erre jön a massza másik fele.

A tetejét elsimítjuk, eperlekvárt pötyögtetünk rá, fogvájóval márványosítjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése