2015. június 7., vasárnap

Meggyes túrótorta liszt és cukor nélkül

Mivel még mindig kitartóan fogyókúrázom, így viszonylag ritkán sütök mostanság. Az édességet viszont nagyon szeretem....sajnos....így olyan finomságokat keresek, ami kevésbé hízlalós...már, ha van ilyen...😀

A neten keresgélve találtam rá egy receptre ITT és ezt variáltam át csöppet. Természetesen cukorral és más gyümölccsel is elkészíthető, a meggyszezonra tekintettel én most ezt tettem bele.



Hozzávalók:

50 dkg túró
4 tojás
18 dkg fruktóz
225 ml Hulala
1 cs. vaniliás pudingpor
Csipet só
4 ek búzadara
1 tk vanilia aroma
Fél citrom reszelt hélya
30 dkg magozott meggy+2 ek fruktóz+1 tk rum aroma+1 tk fahéj

Elkészítése:
A magozott meggyet megszórjuk a cukorral,fahéjjal és a rum aromával, összekeverjük, és így hagyjuk állni, amíg a tortát elkészítjük.

A robotgép üstjébe beleütjük a tojásokat és a túróval együtt kb öt percig keverjük. Ezután hozzáadva a fruktózt és a tejszínt további 5 percig keverjük. Közben a többi hozzávalót egy tálban összekeverjük,majd a masszához adjuk és csomómentesre keverjük.

Vajazott lisztezett közepes tortaformába öntjük, rászórjuk a meggyet és 170 fokra előmelegített sütőben kb egy órát sütjük. Akkor jó, ha a közepe már nem hibbog. Célszerű félidőnél sütőpapírral letakarni, mert a fruktózos sütik szeretnek megégni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése