2019. január 6., vasárnap

Tortilla pizza

A gyerekek nagyon szeretik a pizzát, de az utóbbi időben sajnos az időhiány miatt nem álltam neki sütni, ők azonban egyre csak pizzát kértek vacsira, így aztán gondoltam egy nagyot, és vettem a Lidlben tortilla lapokat...és nem túlzok, ha azt mondom, hogy 15 perc alatt az asztalon volt a kész pizza. S.O.S megoldásnak kíváló, a feltétet pedig mindenki ízlésének megfelelően pakolhatja rá. Amire szükség van egy pizzához:

2 tortilla lap
Reszelt sajt
Pizzaszósz 
Feltét ízlés szerint (én ezúttal sonkát, rukkolát és sajtot tettem rá)

A sütőt 200 fokra előmelegítjük. Sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük az egyik lapot, megszórjuk reszelt sajttal. Rátesszük a másik lapot is, amit lekenünk pizzaszósszal.  Már mehet is rá a feltét és a sajt. 7 perc alatt megsütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése