2019. január 20., vasárnap

Havas tobozok 2.

Pár éve elkészítettem már, akkor is imádtuk, akkor darált háztartási keksz volt az alapja, ezúttal úgy gondoltam, piskótából készítem, így talán még finomabb lett. A kedvenc piskóta tésztám volt az alapja. Arra gondoltam, hogy ezt fogom majd elkészíteni az idei ovis farsangra, addig még van ugyan két hét, de biztosra akartam menni, hogy amit kigondoltam, az jó is lesz...főpróbaképp készült, szerintem szeretni fogják a kispajtások. 😊 

Hozzávalók:

A tésztához:


Lekvár tetszőleges ízben, annyi kell, amennyitől jó szaftos lesz
Rum aroma

A borításhoz:

Csokis corn flakes

Elkészítése:

Megsütjük a piskótát a fenti link alapján, majd ha kihűlt darabokra tépkedve egy tálba tesszük. Hozzáöntünk annyi lekvárt, amennyitől jó szaftos lesz, én házi fűszeres szilvalekvárt használtam, és egy kisebb üvegnek kb a fele ment bele, majd beleöntünk ízlés szerint rum aromát. Összegyúrjuk a tésztát.

Diónyi gombócokat formázunk belőle, oldalába körbe csokis corn flakest tűzdelünk. Porcukorral megszórva tálaljuk.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése