2015. április 18., szombat

Meggyes joghurtkehely CUKOR NÉLKÜL!!

Az utóbbi időben kicsit elszaladt velem a ló, felszedtem jó pár kilót, így kicsit visszavettem a sütögetésből. De nincs ez így nagyon jól, merthogy édesség nélkül hosszú távon úgysem bírom, így diétás édesség elkészítésére törekedtem...

Olyan alapanyagokon gondolkodtam, amik nem hízlalósok, legalább is kevésbé, mintha cukros, piskótás sütit sütnék.

Így született meg a mai desszertem, ami egy gramm cukrot sem tartalmaz.



Hozzávalók:

5 dl natúr joghurt
6 édesítő tabletta
1 cs. zselatin fix

A meggyhez:

30 dkg fagyasztott meggy
Fél cs. vaniliás pudingpor
10 édesítő tabletta
1 ek fruktóz
Fahéj
Őrölt szegfűszeg
Rum aroma ízlés szerint

Elkészítése:

A meggyet a többi hozzávalóval alacsony lángon folyamatos kevergetés közben felfőzzük. A joghurtba belekeverjük az összetört édesítőszert, majd a zselatin fixet.

Rétegesen poharakba kanalazzuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése