2016. július 2., szombat

Liszt nélküli pizza

Ki ne szeretné a pizzát?Nálunk mindenki... Egyetlen problémám vele, hogy miután teleettem magam vele, lelkiismeret furdalással gondolok rá, hogy talán mégsem kellett volna....de amikor úgy szeretem....

Éppen ezért nem is gondolkodtam rajta, mikor találkoztam a facebookon ezzel a recepttel, hogy kipróbálom-e, kérdés csak az volt, mikor?😊 Ma jött el a napja, pár apróságon változtattam is...

Kicsit félve próbáltam ki, mi van, ha mégsem lesz finom...alapon, de aztán minden várakozásomat felülmúlta...a gyerekek is csak úgy falták...naggggggyon finom!😊



Hozzávalók:

1 közepes fej brokkoli
1/2 bögre trappista sajt
1/4 bögre parmezán sajt
2 tojás
1/4 tk só
1/2 tk bors
1/2 tk fokhagyma granulátum
1 tk pizza fűszer

A tetejére:

Pizza szósz( sürített paradizsom, fokhagyma, pizza fűszer)
Kockázott gépsonka
4-5 szem oliva
Reszelt trappista

Elkészítése:

A brokkolit rózsákra szedjük és aprítógépben ledaráljuk. Egy nagyobb tálba öntjük, letakarjuk folpackkal és 2-3 perc alatt megpároljuk a mikróban.

Hagyjuk hűlni pár percet, majd öntsük rá egy konyharuhára, és csavarjuk ki belőle a vizet, amennyire csak tudjuk. Ezután egy száraz brokkoli gombócot kapunk.

Tegyük egy tálba és a többi hozzávalóval együtt dolgozzuk össze. Nem fog összeállni gombócba, ne ijedjünk meg.

Egy gáztepsit kibélelünk sütőpapírral, lekenjük oliva olajjal. A brokkolis masszát beleöntjük, és kézzel kinyomkodjuk kb fél cm vastagra.

200 fokra előmelegített sütőben 12 percet sütjük. Kivesszük a sütőből, rákenjük a pizzaszószt, rátesszük a feltéteket, megszórjuk sajttal, és mehet vissza a sütőbe további 10 percre.

Sütőből kivéve hagyjuk hűlni 5 percet, mielőtt felvágjuk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése