2019. július 6., szombat

Túrós-meggyes pite

Az igazat megvallva nem terveztem ezt a sütit, csak meggyes és túrós rétest szerettem volna sütni, de a nagy sietségben rétestészta helyett leveles tésztát vettem, így egy gyors újratervezés következtében a tiroli rétesből megmaradt túrótöltelék újrahasznosítása következtében megszületett ez a fonomság, amit Andi oldalán találtam. Mindössze fél óra alatt összedobtam, gyors, egyszerű és finom.....és a maradék túrótöltelék is fel lett használva. 😁

Hozzávalók:

A tésztához:

25 dkg liszt
1 cs.sütőpor
2 tojás
20 dkg cukor
2,5 dl tej
1 cs.vaniliás cukor
1 mk őrölt fahéj
15 dkg olvasztott margarin

A töltelékhez:

20 dkg túró
5 dkg cukor
1 cs.vaniliás cukor
2 púpos ek tejföl
25 dkg magozott meggy

Elkészítése:

A tojást a cukorral habosra keverjük, hozzáadjuk a tejet, a fahéjat, vaniliás cukrot, majd a sütőporral elkevert lisztet, végül folyamatos keverés mellett az olvasztott margarint és addig keverjük robotgéppel, amíg egyenletesen sima tésztát kapunk.

Sütőpapírral bélelt 20x30-as tepsibe öntjük.

A túrót villával összetörjük, belekeverjük a cukrot, tejfölt és a vaniliás cukrot. Rákanalazzuk a tésztára, majd egyenletesen eloszlatjuk rajta a meggyet.

170 fokra előmelegített sütőben 30 perc alatt megsütjük, porcukorral megszórva tálaljuk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése