2013. szeptember 11., szerda

Feladatot kaptam...

.....aminek nagyon örültem, több okból is...


  1. Annyira talán nem is rossz, amit csinálok, még ha amatőr szinten is...megtiszteltetésként ért, hogy megkértek.
  2. Ha megint sikerül alkotnom valamit, azzal talán sikerül valakinek nagy örömet szerezzek...és ez jó
  3. Ismét az egyik kedvenc időtöltésemnek hódolhatok...tortát gyártok
A feladat nem egyszerű, de szeretem a kihívásokat...totál tojás,-lekvár- és gyümölcsmentesen kell gondolkodjak, ez némiképp szűkíti a lehetőségek tárházát, de nem foghat ki rajtam...megoldom...:-) 

Valamikor régen, amikor nagylányom még aprócska volt, átmenetileg küszködtünk a tojás- és tejallergia okozta kötöttségekkel...ám ünnepnapok akkor is voltak, és határozottan emlékszem, hogy készítettem én már ecetes piskótát...és akármilyen bizarrul is hangzik, az íze meglepően finom....sőt, én akkor azt mondtam, hogy jobban ízlik, mint az igazi. Egyetlen hátulütője, hogy az állaga meglehetősen szívós...dobálni lehetne vele, de szerencsére ez az ízén mitsem változtat...már csak elő kéne kotorni a receptet valahonnan a fiók mélyéről...no ez lesz a nehéz feladat.:-) 

A borítást már kitaláltam....marad az örök dilemma: a töltelék...csokoládés, az már biztos, mert ez is a kérés része, csak hogy igazán finom legyen, ismereteim szerint, ahhoz tojás kell, ami ugye tiltólistás....úgyhogy ideje új ismereteket szerezni, és tojásmentes habkönnyű, csudafinom krémet gyártani...maradt még egy kis időm...lelkesedésem töretlen, agyalok, és megcsinálom...:-) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése