2013. szeptember 11., szerda

Raffaello szelet

Hónapok óta készültem már, hogy megsütöm ezt a sütit, de valahogy mindig találtam helyette mást...valamit, amit már ismertem, és biztosra mentem, vagy azért, mert kép alapján megtetszett más.

De ma úgy döntöttem, nincs ami eltántorítson, nem nézegetek képeket sem...kókuszosat akarok!!! Nagyon jó döntés volt, mert amikor ebéd után megkóstoltam, Botika majd' kikapta a kezemből, úgy nyújtózkodott...ilyet még süteménnyel nem csinált, valósággal remegett érte...és a kis krémes pofijával úgy vigyorgott, hogy fülig ért a szája...:-) 

Hozzávalók:

A tésztához:

5 tojás fehérje
15 dkg cukor
15 dkg kókuszreszelék
2 evőkanál liszt

A krémhez:

1 l tej
3 csomag vaniliás puding
2 evőkanál liszt
5 tojás sárgája
20 dkg cukor
20 dkg margarin

A tetejére:

Kókuszreszelék

Elkészítése:

A tojás fehérjét a cukorral kemény habbá verjük. Hozzákeverjük a liszttel elvegyített kókuszreszeléket. Sütőpapírral bélelt közepes méretű tepsiben 180 fokra előmelegített sütőben 15 percig sütjük.

A krémhez a pudingot, a lisztet a cukrot és a tojás sárgáját összekeverjük, kevés tejjel kikeverjük, majd a többi tejhez öntve felfőzzük.

Amikor kihűlt, robotgéppel belekeverjük a margarint, a tészta tetejére kenjük és megszórjuk kókuszreszelékkel.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése