2013. szeptember 11., szerda

Kovásznevelésbe kezdek

Régóta piszkálja már a fantáziámat a házi kenyér kérdése, hogyan lehet igazi jó kenyeret sütni kemence nélkül... Az utóbbi időben elkezdtem az itthoni kenyérsütést öregtésztás kovásszal, amivel már sokkal jobb, és szebb kenyerek sikerültek.

Azonban még mindig nem hagy nyugodni a dolog, hiszen olyan csoda kenyereket látok, amik sütőben sülnek...erre törekszem most én is, szeretném, ha nekem is sikerülne. Így hát arra gondoltam, hogy megpróbálkozom vele....és a két gyerek mellett kovászt is nevelgetek...:-) 

Szétnéztem hát itt-ott a világhálón, többféle variációt is találtam, úgy döntöttem, nem bonyolítom az életem, az egyszerűbb megoldást választom...költségktakarékos szempontokat is figyelembe véve nem vettem hozzá teljes kiőrlésű lisztet, amit szinte mindegyik oldal ír, megpróbálkozom a sima Bl 55 liszttel...ez van itthon...meglátjuk mi sül ki belőle...? Reményeim szerint kenyér...1-2 hét múlva...:-) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése